Om oss

share50 startet som en ide om å skape en tjeneste som koblet annonsører med et engasjert publikum 

som samtidig kunne skape ekstra inntekter for frivillige og ideele organisasjoner.

 

Vår historie

78 prosent av befolkningen er medlem av minst én frivillig eller ideell organisasjon, og mange er medlem av flere. Eller sagt på en annen måte: Mer enn 4,3 millioner nordmenn er på en eller annen måte involvert i noe som engasjerer dem. Vi tenkte at dette utgjør et stort potensial, og at det måtte være mulig å skape en markedsføringstjeneste som også skapte verdier for alle disse organisasjonene, deres medlemmer og tilhengere.

Bli med oss!

Svaret på dette ble share50 – en annerledes og ny måte å koble annonsører, organisasjoner og deres støttespillere på i et gjensidig nytteforhold. Et fantastisk vinn-vinn-vinn-forhold!

Vi i share50 har alle sammen erfaring med frivillig arbeid, i tillegg til lang erfaring fra markedsføring. Vi er en fin blanding av gründere, teknologientusiaster, markedsførere og statistikknerder, men vi er også sportsidioter, musikere, foreldre og hundeelskere som veldig mange andre. Det som derimot binder oss sammen, er en lidenskap for markedsføringsfaget og et brennende ønske om å gjøre en forskjell.

Vår tjeneste er et supplement til tradisjonell dugnad som krever minimal innsats, men skaper verdifull tilleggsinntekt for brukernes favorittorganisasjon. Dette gir næringslivet en meningsfull måte å nå målgruppene sine på, samtidig som de støtter grasrota. Slik bidrar vi sammen til et sterkere fellesskap.

Velg en organisasjon.

Teamet

Helge Skarveland

Sven Bjørnevik

Ph.D. Jan Erik Meidell

Knut Erevik